Servicebrev nr. 2 april 2020   Nyhedsbrev nr. 2 april 2020

Hermed lidt nyheder og status fra Ishøj havn lige nu.

Corona nyt:

Som I sikkert har fulgt med i, så er der nu mulighed for, at vi kan åbne havnekontoret gradvist for jer brugere og gæster.

Det vil i praksis betyde, at vi kan åbne 2 x ugentligt, samt én lørdag om måneden. Vi SKAL dog stadig overholde de restriktioner der er udstukket fra regeringens side, så vi ikke udsætter os selv og andre for en evt. smitte.

Havnebestyrelsen har i samarbejde med havnekontorets personale, valgt at genåbne på disse vilkår:

Kontoret holder åbent for personlig henvendelser:

Mandage fra kl. 14.00 til 16.30, onsdage fra kl. 14.00 til 17.30

samt den første lørdag i måneden kl. 10.00 til 13.00.

Det er gældende fra d. 4. maj til d. 30. september.

Det er derfor nu muligt at få opdateret Tallykort, udlevering af årsmærker, FH mærker, underskrive kontrakter mm.

Vi har indrettet forkontoret således:

  • Der er præcise afmærkninger hvor man må sidde og stå. Hold behørig afstand til andre.
  • Der er opstillet håndsprit og handsker.
  • Der må kun opholde sig max. 3 brugere/kunder i lokalet ad gangen.
  • Hvis der er muligt, modtages fortrinsvis betalingskort.

 

Vi opfordrer stadig til, at I som arbejdende bådejere, vil tage de hensyn og retningslinjer som der henstilles til.

 

Vi har optimeret rengøringen af vores toiletbygninger og havnekontor til daglig rengøring frem til 30. september.

 

Kontakt til havnekontoret:

Havnekontoret: Tlf. 4373 0004. Der er mulighed for at lægge besked udenfor åbningstiden.

Havnefogeden;

Mobil: 2013 7404. Fra kl. 08.00 – 10.00. (Omstilling til havneassistenten)

Mail: havnefoged@ishoj-havn.dk. Altid åben.

Havneassistent;

Mobil: 5124 7505. Fra kl. 08.00 – 15.00

Mail: havneassistent@ishoj-havn.dk. Altid åben.

Kontorassistent;

Mobil: 4114 4069 i havnekontorets åbningstid.

Mail: havnekontor@ishoj-havn.dk. Altid åben.