Til havnens brugere.

For at nedsætte smitterisikoen af Corona virus blandt personale og brugere, lukker havnekontoret i dag fra kl. 14.00, ned for personlig betjening frem til d. 1 april 2020.
Al bruger service vil fra i dag, derfor KUN forgå via mail (24/7) og/eller ved mobilopkald i nedenstående tidsrum.

Det vil derfor, i denne periode, ikke være muligt at opsøge personalet på havnekontoret frem til d. 1 april 2020. Der vil blive oplyst om ændringer i åbningstiden eller andre tiltag, når der foreligger nye beslutninger.

  • Opgaver som tømning af skrald og andet nødvendigt i den daglige drift vil blive udført af  havneassistent Thomas.
  • Pakker og post til vores fastliggere vil ikke kunne afleveres og afhentes på havnekontoret.
  • ID mærker, pladshåndtering og opdateringer af Tallykort, vil ikke kunne håndteres af personalet.
  • Da personalesituationen pt. er nedsat vil opgaven vedr. åbning af vandet på havnen og opsætning af slangeruller, blive udført omkring d. 25 marts.
  • Akut telefonen 2497 2536, vil stadig KUN være til rådighed for AKUTTE opkald.
  • Andre akutte situationer, kan formidles via mail eller mobilopkald i de nævnte tidsrum.

Kontakt oplysninger:

Anne Tipsmark; havnekontor@ishoj-havn.dk / 4114 4069 i tidsrummet mandag fra kl. 14.00 til 16.30 og onsdag fra kl. 14.00 til kl. 17.30.

Thomas Hertz; havneassistent@ishoj-havn.dk / 5124 7505 I tidsrummet fra kl. 08.00 til kl. 12.00.

Kim Bennekow; havnebestyrelsen@ishoj-havn.dk

Med Venlig hilsen   Anne Tipsmark   Kontorassistent   Havnekontoret